Classic Motorshowssa on yhtenä erikoisosastona kahden auton kokonaisuus, jossa on esillä helmiä 30-luvulta.
Toinen erikoisosaston ajoneuvoista on vuoden 1934 Bugatti 57 Ventoux. Type 57 Bugattit kantoivat lähes aina hyvin näyttäviä koreja ja niistä ehkä tunnetuin on tämä Classic Motorshowssa nähtävillä oleva Mont Ventoux´n mukaan nimetty versio.
Bugatti 57 oli varsin suorituskykyinen, todellinen urheiluauto. Kahdella nokka-akselila varustettu 3,3 litran 8-sylinterinen rivimoottori kiidätti auton yli 150 km/t nopeuteen ja Bugatti 57:n kelpoisuudesta kertookin paljon, että sillä voitettiin Le Mansin 24 tunnin ajo 1937 ja 1939 – koriversio oli toki yksinkertaisempi.
Parikseen Bugatti saa osastolle Fordin “pienokaisen” Ford Model Y Juniorin vuodelta 1933. Y-malli oli ensimmäinen varsinaisesti “eurooppalainen” Ford. Sekin kyllä suunniteltiin Atlantin takana Dearbornissa, mutta sitä valmistettiin Englannin Dagenhaminssa ja Kölnissä, Saksassa.
Fordin Y-malli oli melko moderni pikkuauto. Sen muotoilua pidettiin onnistuneena ja suorituskykykin oli riittävä, sillä se ylsi yli 80 km/t nopeuksiin. Y-malli oli myös lujatekoinen ja verrattain edullinen, sillä sen saattoi Englannissa ostaa alle sadan punnan hinnalla. Siitä muodostui niin suosittu, että yhden version nimeksi annettiin Popular.
Molemmat autot ovat suomalaisomistuksessa. Yllä olevan kuvituskuvan Bugatti 57 Ventoux ei ole Classic Motorshowhun saapuva yksilö, vaan Yhdysvaltojen Pennsylvaniassa, Elegance at Hershey -näyttelyssä 2013 mukana ollut Bugatti 57 Ventoux 1938, jonka omistaa Walter Baran.